Μια εταιρία που ξεκίνησε την επιχειρηματική της δραστηριότητα τον Φεβρουάριο του 2013 στη Θεσσαλονίκη. Είναι νεοσύστατη εταιρία και δραστηριοποιείται στο χώρο του άμεσου Μάρκετινγκ, των Πωλήσεων και των Οργανωμένων διαφημιστικών καμπανιών για λογαριασμό μεγάλων εταιριών στον χώρο των υπηρεσιών.
Ο σκοπός της Eleven Organisation είναι η ανάπτυξή της σε όλη την Ελλάδα, την Κύπρο, τα Βαλκάνια και την Τουρκία: 1. Παρέχοντας όλο το πακέτο υπηρεσιών μάρκετινγκ επιτυχώς για τους πελάτες που εκπροσωπεί. 2. Προσφέροντας ένα περιβάλλον ευχάριστο, με ευκαιρίες καριέρας στο χώρο των πωλήσεων, του Human Resource και του Management για τα στελέχη της.
Από τον Ιανουάριο του 2016 η εταιρεία επεκτάθηκε και στην Κύπρο, στην πόλη της Λεμεσού. Από τον Αύγουστο του 2018 η εταιρεία επεκτάθηκε και στην πόλη της Λάρισας.
Από τον Απρίλιο του 2019 η εταιρεία επεκτάθηκε στην πόλη των Ιωαννίνων και τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονίας υπήρξε ανάπτυξη και στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Από τον Σεπτέμβριο του 2023 η εταιρεία επεκτάθηκε στον Πειραιά, μία νέα αγορά με δυνατές προκλήσεις.
Η managing Director της εταιρίας επιθυμεί μέσα από αυτή την απλή περιήγηση στην ιστοσελιδα της Eleven Organisation να σας κατατοπίσει και να σας παρέχει μια βασική εικόνα της πιο γρήγορα αναπτυσσόμενης εταιρίας Μάρκετινγκ στη Θεσσαλονίκη.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ
Η επίτευξη των στόχων, τόσο των πελατών όσο και τον συνεργατών μας, μέσα από την ανάπτυξη των τελευταίων στα πιο ικανά στελέχη Διοίκησης Πωλήσεων της ελληνικής αγοράς.
ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ
Οι σύγχρονες συγκυρίες απαιτούν να μπει στο επίκεντρο ο πελάτης.
Η Eleven Organisation παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις Πωλήσεων και Μάρκετινγκ σε εταιρίες και οργανισμούς, εξοικονομώντας στους ίδιους χρόνο, χρήμα και πόρους.
Παράλληλα, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκπαίδευση των συνεργατών της, φέρνουμε μεγάλο αριθμό ποιοτικών και ικανοποιημένων πελατών και κυρίως, μετρήσιμο αποτέλεσμα.
Οι πελάτες μας μπορούν να νιώθουν ασφάλεια ότι θα αναλάβουμε για λογαριασμό τους:
- Την αξιολόγηση, εκπαίδευση και καθοδήγηση των κατάλληλων εκπροσώπων - Την οργάνωση B2B και Β2C προωθητικών ενεργειών αλλά και Event - Την παρουσία σε οποιοδήποτε σημείο του ελλαδικού χώρου (μακροχρόνια και μη) - Τον έλεγχο της ποιότητας και ποσότητας των αποτελεσμάτων - Την επίτευξη στόχων απόκτησης νέων πελατών/ υποστηρικτών